dinsdag 2 oktober 2018

Opruimen en nieuw woonvilt.

Zo aan het begin van een nieuw seizoen ben ik ineens in een opruim-bui. Als creatieveling heb je de neiging om in elk lapje , stukje hout, elk stukje papier, elk bolletje wol 'iets' te zien. Dat kan ik altijd nog wel eens gebruiken, denk ik dan. En het is ook al geregeld gebeurd , dat ik precies op het goede moment het juiste materiaal in huis had om bijvoorbeeld een cadeautje voor iemand te maken. Prima!
Maar nu leek het ineens allemaal te veel .De kasten puilden uit en in elk hoekje stond een plastic tasje met iets on-afgemaakts er in. Ik kon er zelf bijna niet meer bij- letterlijk en figuurlijk. Ken je dat?
 Dus met de baby -en peuter-spullen van de kleinkinderen, die al alle drie naar school gaan, verdwijnt er nu lekker van alles naar de Kringloop. Wat een goede uitvinding is dat toch ! Dan kunnen andere mensen er weer mee aan de slag.

Wat ik natuurlijk niet naar de kringloop doe is mijn viltwerk, mijn swols goed. Dat heb ik wel uitgezocht, uitgeklopt (tegen de motten) en opnieuw opgeborgen. Best veel en daarom laat ik ook weer wat onder het kopje Woonvilt zien. Het is allemaal bij mij te koop- voor opruimprijzen!

Ik begin het herfstseizoen dus in een leger huis, dat dan eigenlijk ook zomaar weer nieuwe creatieve mogelijkheden biedt. Ik heb er zin in !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten